Yükleniyor...

Randevu Takvimi Bayi ve Şube Yönetimi

Modern ve Şık Tasarım Full Responsive (Mobil Uyumlu) Gelişmiş Müşteri Paneli Online Sipariş ve Tahsilat

Anasayfa WEB SİTE Randevu Takvimi Bayi ve Şube Yönetimi

BAYİ SOFT NEDİR?

Bayi Soft; bayilik, franchising ve şube olarak hizmet veren firmaların kullandıkları onlarca yazılım ve programı tek
modüler uygulamada bir araya toplayan ve hizmet veren bayi yazılım programıdır.



BAYİ SOFT HANGİ MODÜLER ÖZELLİKLERİ SUNAR?

  • RANDEVU YÖNETİMİ

    • Online randevu oluşturma
    • Randevu tarih ya da saatini değiştirme
    • Oluşturulan randevuları takvime göre listeleme
    • Randevularda müşteri temsilcisi veya danışman yetkilendirme
    • Randevu iptali gibi işlemlere tek bir sms ile olanak sağlar.
  • PERSONEL YÖNETİMİ

    • Maaş bordroları
    • Prim/ikramiye bilgileri
    • Maaş/avans bilgileri
    • Kullanılan İzinler
    • Mesai giriş çıkış kontrolü
    • İşe alım/iş akdi fesih bilgileri
  • TURNİKE TAKİBİ

    • Göz Yapay Zeka Kamera Sistemi ve kapı giriş turnikeleri ile;personel, müşteri ve ziyaretçilerin sisteme tanımlanarak giriş çıkışlarının kontrol edilmesi
  • STOK YÖNETİMİ

    • Merkez firmanızdaki tüm ürünlerin stok bilgisi
    • Bayilerinizdeki tüm ürünlerin stok bilgisi
    • Bayilerinize ürün gönderme
    • Bayi cari oluşturma
    • QR barkod ürün ID listeleme raporu
    • Günlük/aylık olarak azalan, tükenen ürün stok bilgisi raporu
  • E-TİCARET MODÜLÜ

    • Bayilerinize/müşterilerinize online ürün satışı
  • SMS MODÜLÜ

    • Randevu onay ve iptal bildirimleri
    • Sipariş onay bildirimleri
    • Müşteri turnike giriş çıkış bildirim mesajları
    • Müşteri ve bayilerinize toplu SMS gönderimleri
  • MUHASEBE MODÜLÜ

    • İşyerinizin ve bayilerinizin günlük/haftalık/aylık ve yıllık gelir-gider tabloları Personel ödemeleri
  • BAYİ YÖNETİMİ MODÜLÜ

    • Bayi cari oluşturma ve yönetimi
    • Bayi stok bilgileri
    • Bayi personel bilgileri
    • Bayi prim ve komisyon bilgileri
    • Kayıtlı bayileri listeleme
    • Yeni bayilik başvuru bilgileri
    • Bayi ekipman listeleri
    • Bayi toplantıları yönetimi
  • RANDEVU YÖNETİM MODÜLÜ

    • Sınırsız seans oluşturabilme
    • Müşteri bilgilerini ve müşteriye yapılan işlemleri not alma
    • Müşteri resimlerini sisteme ekleyebilme
    • Müşteri evraklarını sisteme ekleyebilme
    • Müşteri için sms entegrasyonu randevu bilgilerinin sms ile müşteriye gitmesi
    • Müşteri tarafından randevu iptal edebilme ve sms ile yetkili kişilerin ve müşterinin bilgilendirilmesi
    • İptal edilen randevuların takvimden otomatik düşmesi
    • Bayilik başvurularının sms ile yetkili kişiye iletilmesi
    • Muhasebe gelir gider tablosu ürün kontrolü personel yönetim modülü
    • Personel maaşı
    • Personel çalışma takvimi
    • Personel çalışma saat hesaplaması
    • Personel maaş ve izin ve avans işlemlerinin entegre edilmesi.
    • Yetkilendirme sistemlerinin entegre edilmesi
    • Sunucu hizmetinin sağlanması
    • Web site
    • Web site arayüzü HTML geliştirilmesi
    • Ürün stok takip ve muhasebe işlemleri
    • Default randevu sistemi
    • En ve tr nin dil seçeneği
    • Randevu bilgilerinin panel tarafına entegre edilmesi
    • Sms entegrasyonu

QR SOFT

PERSONEL VE MÜŞTERİ


* QR KOD TURNİKE GEÇİŞ SİSTEMLERİ
* QR SOFT kod giriş sistemleri,
* hem müşteri hem de personel bakımından kullanılabilir,güvenlik temelli bir sistemdir.
* İşyerine giriş yapacak müşteri ve ziyaretçilerin QR SOFT kod ile giriş yapmaları ve yapılan giriş-çıkışların personel ve müşteri gibi ayrı ID tanımlanmalarının oluşturulması.
* QR SOFT IOS ve ANDROID uygulamaları ile kullanıl olması,
* QR SOFT kod okunduğunda turnike kapılarının açılması,
* QR SOFT Üyelik işlemlerinin SMS onay kodu ile aktivasyonun gerçekleşmesi,
* Uygulama içinde üye form bilgilerinde ziyaretçinin geliş sebebinin sorulması,
* Bilgi alma,
* Randevu oluşturma,
* Seans işlemleri,
* QR SOFT uygulamasının web paneline web servis ile entegre edilmesi.
* QR SOFT kod işyeri giriş sistemlerin “Misafir Girişi” aşağıdaki özellikleri içermektedir;
* Gelen Misafir giriş kapısında bulunan QR SOFT kodu okutup web sayfasına yönlendirilmesi,
* Web sayfasında kişi bilgilerini ve iletişim numarasını girip onay SMS’i alacaktır.
* Web sayfasında kullanıcı üyeliği oluşturulduğunda QR SOFT kod oluşacaktır,
* Oluşan QR SOFT Kod ile giriş çıkış sağlanacaktır,
* Misafirlerin giriş çıkış bilgileri FİRMANIZ tarafından kontrol edilebilir olacaktır,
* 1 saati geçen misafirlerde sistem uyarı verecektir,
* Birden fazla misafir gelirse sistem uyarı verecektir,
* QR SOFT kod işyeri giriş sistemlerin “Üye Girişi” aşağıdaki özellikleri içerecektir;
* Üyelerin aplikasyonu indirebilmeleri,
* Oluşturulmuş olan kullanıcı adı ve parola ile sisteme girme zorunluluğu,
* Giriş yapılmadan çıkış yapılmayacak çıkış yapılmadan giriş yapılmayacak olması,
* Uygulama üzerinde QR SOFT kodu ile alınan randevuların ve ödeme planının gözükecek olması,
* Giriş çıkışlar takip edilebilir olması,
* QR SOFT kod işyeri giriş sistemlerin “Personel Girişi” aşağıdaki özellikleri içerecektir;
* Personelin kaçta girip, kaçta çıktığı ve içerde kaldığı sürenin görülebilir olması,
* Kart okuma aralığının girilmesi,
* çalışanların yapmış olduğu işlemlerin tek yerde raporlanması,

Kurulum Talimatları

KURULUM;

  1. Dosyalarınızı ftp'nize aktarınız.
  2. Hosting panelinizden yeni bir veri tabanı oluşturunuz.
  3. Kurulum dosyasında bulunan 'scrptadi.sql' dosyasını, oluşturduğunuz veritabanına aktarınız.
  4. system/baglan.php dosyasında, veri tabanı bilgilerinizi girerek web sitenizi aktif edebilirsiniz.

ÖNEMLİ;

  • Yazılımımız en düşük 7.2 PHP sürümü ile çalışmaktadır.
  • Sunucunuzda güncel IONCUBE yüklü olmalıdır.
  • İletişim formları, SMTP bilgilerini girmediğiniz taktirde çalışmaz.

ADMIN GİRİŞ BİLGİLERİ (Standart);

  • Admin Paneli : www.domainadiniz.com/panel
  • E-Posta : user
  • Parola : 1234
Modern ve Şık Tasarım
Full Responsive (Mobil Uyumlu)
Gelişmiş Müşteri Paneli
Online Sipariş ve Tahsilat
- Ioncube 10.x.x ve üzeri.
- Php 7.2 ve üzeri.
- Apache Mod_Rewrite
Linux / cPanel Önerilir.
Ekleme Tarihi: 10 Haziran 2022, 12:13
Kategori:
Etiketler: