BAYİ SOFT NEDİR?
Bayi Soft; bayilik, franchising ve şube olarak hizmet veren firmaların kullandıkları onlarca yazılım ve programı tek
modüler uygulamada bir araya toplayan ve hizmet veren bayi yazılım programıdır.
BAYİ SOFT HANGİ MODÜLER ÖZELLİKLERİ SUNAR?
-
RANDEVU YÖNETİMİ
- Online randevu oluşturma
- Randevu tarih ya da saatini değiştirme
- Oluşturulan randevuları takvime göre listeleme
- Randevularda müşteri temsilcisi veya danışman yetkilendirme
- Randevu iptali gibi işlemlere tek bir sms ile olanak sağlar.
-
PERSONEL YÖNETİMİ
- Maaş bordroları
- Prim/ikramiye bilgileri
- Maaş/avans bilgileri
- Kullanılan İzinler
- Mesai giriş çıkış kontrolü
- İşe alım/iş akdi fesih bilgileri
-
TURNİKE TAKİBİ
- Göz Yapay Zeka Kamera Sistemi ve kapı giriş turnikeleri ile;personel, müşteri ve ziyaretçilerin sisteme tanımlanarak giriş çıkışlarının kontrol edilmesi
-
STOK YÖNETİMİ
- Merkez firmanızdaki tüm ürünlerin stok bilgisi
- Bayilerinizdeki tüm ürünlerin stok bilgisi
- Bayilerinize ürün gönderme
- Bayi cari oluşturma
- QR barkod ürün ID listeleme raporu
- Günlük/aylık olarak azalan, tükenen ürün stok bilgisi raporu
-
E-TİCARET MODÜLÜ
- Bayilerinize/müşterilerinize online ürün satışı
-
SMS MODÜLÜ
- Randevu onay ve iptal bildirimleri
- Sipariş onay bildirimleri
- Müşteri turnike giriş çıkış bildirim mesajları
- Müşteri ve bayilerinize toplu SMS gönderimleri
-
MUHASEBE MODÜLÜ
- İşyerinizin ve bayilerinizin günlük/haftalık/aylık ve yıllık gelir-gider tabloları Personel ödemeleri
-
BAYİ YÖNETİMİ MODÜLÜ
- Bayi cari oluşturma ve yönetimi
- Bayi stok bilgileri
- Bayi personel bilgileri
- Bayi prim ve komisyon bilgileri
- Kayıtlı bayileri listeleme
- Yeni bayilik başvuru bilgileri
- Bayi ekipman listeleri
- Bayi toplantıları yönetimi
-
RANDEVU YÖNETİM MODÜLÜ
- Sınırsız seans oluşturabilme
- Müşteri bilgilerini ve müşteriye yapılan işlemleri not alma
- Müşteri resimlerini sisteme ekleyebilme
- Müşteri evraklarını sisteme ekleyebilme
- Müşteri için sms entegrasyonu randevu bilgilerinin sms ile müşteriye gitmesi
- Müşteri tarafından randevu iptal edebilme ve sms ile yetkili kişilerin ve müşterinin bilgilendirilmesi
- İptal edilen randevuların takvimden otomatik düşmesi
- Bayilik başvurularının sms ile yetkili kişiye iletilmesi
- Muhasebe gelir gider tablosu ürün kontrolü personel yönetim modülü
- Personel maaşı
- Personel çalışma takvimi
- Personel çalışma saat hesaplaması
- Personel maaş ve izin ve avans işlemlerinin entegre edilmesi.
- Yetkilendirme sistemlerinin entegre edilmesi
- Sunucu hizmetinin sağlanması
- Web site
- Web site arayüzü HTML geliştirilmesi
- Ürün stok takip ve muhasebe işlemleri
- Default randevu sistemi
- En ve tr nin dil seçeneği
- Randevu bilgilerinin panel tarafına entegre edilmesi
- Sms entegrasyonu
QR SOFT
PERSONEL VE MÜŞTERİ
* QR KOD TURNİKE GEÇİŞ SİSTEMLERİ
* QR SOFT kod giriş sistemleri,
* hem müşteri hem de personel bakımından kullanılabilir,güvenlik temelli bir sistemdir.
* İşyerine giriş yapacak müşteri ve ziyaretçilerin QR SOFT kod ile giriş yapmaları ve yapılan giriş-çıkışların personel ve müşteri gibi ayrı ID tanımlanmalarının oluşturulması.
* QR SOFT IOS ve ANDROID uygulamaları ile kullanıl olması,
* QR SOFT kod okunduğunda turnike kapılarının açılması,
* QR SOFT Üyelik işlemlerinin SMS onay kodu ile aktivasyonun gerçekleşmesi,
* Uygulama içinde üye form bilgilerinde ziyaretçinin geliş sebebinin sorulması,
* Bilgi alma,
* Randevu oluşturma,
* Seans işlemleri,
* QR SOFT uygulamasının web paneline web servis ile entegre edilmesi.
* QR SOFT kod işyeri giriş sistemlerin “Misafir Girişi” aşağıdaki özellikleri içermektedir;
* Gelen Misafir giriş kapısında bulunan QR SOFT kodu okutup web sayfasına yönlendirilmesi,
* Web sayfasında kişi bilgilerini ve iletişim numarasını girip onay SMS’i alacaktır.
* Web sayfasında kullanıcı üyeliği oluşturulduğunda QR SOFT kod oluşacaktır,
* Oluşan QR SOFT Kod ile giriş çıkış sağlanacaktır,
* Misafirlerin giriş çıkış bilgileri FİRMANIZ tarafından kontrol edilebilir olacaktır,
* 1 saati geçen misafirlerde sistem uyarı verecektir,
* Birden fazla misafir gelirse sistem uyarı verecektir,
* QR SOFT kod işyeri giriş sistemlerin “Üye Girişi” aşağıdaki özellikleri içerecektir;
* Üyelerin aplikasyonu indirebilmeleri,
* Oluşturulmuş olan kullanıcı adı ve parola ile sisteme girme zorunluluğu,
* Giriş yapılmadan çıkış yapılmayacak çıkış yapılmadan giriş yapılmayacak olması,
* Uygulama üzerinde QR SOFT kodu ile alınan randevuların ve ödeme planının gözükecek olması,
* Giriş çıkışlar takip edilebilir olması,
* QR SOFT kod işyeri giriş sistemlerin “Personel Girişi” aşağıdaki özellikleri içerecektir;
* Personelin kaçta girip, kaçta çıktığı ve içerde kaldığı sürenin görülebilir olması,
* Kart okuma aralığının girilmesi,
* çalışanların yapmış olduğu işlemlerin tek yerde raporlanması,
Kurulum Talimatları
KURULUM;
- Dosyalarınızı ftp'nize aktarınız.
- Hosting panelinizden yeni bir veri tabanı oluşturunuz.
- Kurulum dosyasında bulunan 'scrptadi.sql' dosyasını, oluşturduğunuz veritabanına aktarınız.
- system/baglan.php dosyasında, veri tabanı bilgilerinizi girerek web sitenizi aktif edebilirsiniz.
ÖNEMLİ;
- Yazılımımız en düşük 7.2 PHP sürümü ile çalışmaktadır.
- Sunucunuzda güncel IONCUBE yüklü olmalıdır.
- İletişim formları, SMTP bilgilerini girmediğiniz taktirde çalışmaz.
ADMIN GİRİŞ BİLGİLERİ (Standart);
- Admin Paneli : www.domainadiniz.com/panel
- E-Posta : user
- Parola : 1234